קידום אתרים מקצועי כלים לקידום אתרים

קידום אתרי פלאש, גרפיקה

השאיפה של העכביש היא להיות אנושי.

עכבישים הם לא מבקרי אומנות ברשת. אם תשיגו אומן מוערך ליצור עבורכם ויז'ואל מדהים ומושקע לדף הבית שלכם וכל מי שתשאלו ישבח אותו, כל מה שהעכביש יראה הוא:

img src="image.gif"

לא משנה עד כמה אתם קשורים לעיצוב שלכם, יש לזכור מה העכביש מסוגל לראות - העכביש יכניס לאינדקס שלו רק מה שהוא יכול לקרוא כלומר טקסט, טקסט ועוד טקסט.

לדוגמא התמונה:

תיראה לעכביש כך: img src="image.gif"

לעומת זאת שימוש בטקסט יראה לעכביש כך: RiverofSound המוסיקה הכי טובה ברשת

אם חייבים להשתמש בתמונה ניתן להוסיף לה שם טוב ומלל בתג התמונה ע"י alt, לדוגמא:
img src="RiverofSound_best_music.gif" alt=”RiverofSound המוסיקה הכי טובה ברשת”

אותו הדבר נכון גם לגבי אתרי פלאש - יכול להיות לכם אתר הפלאש של השנה אבל כל מה שהעכביש רואה הוא קריאה לסרט פלאש ואפס תוכן. עדיף להשתמש בפלאש במינון נכון בתוך האתר או לעשות אתר כפול בגרסת פלאש ושני בגרסת HTML.

מי שבונה אתר פלאש כדאי להתייחס לנקודות הבאות לשיפור הדירוג במנועי החיפוש:
  • ספקו הפניות לדפים אלטרנטיביים המכילים טקסט עם מילות המפתח שלכם.
  • שלבו מעל או מתחת לסרט הפלאש בעמוד טקסט עם מילות המפתח על מנת לתת אינדיקציה למנועי החיפוש על נושא האתר שלכם.
  • תנו שמות טובים לסרט ה- SWF שלכם והשתמשו בתגי HTML הבאים:
    param name="clip" value="clip-yourFile.swf"
    param name="src" value="clip-yourFile.swf"
  • השתמשו בתכונה object standby="load message" על מנת להוסיף טקסט לפני שסרט הפלאש נטען. רצוי גם להשתמש בתכונה object title="your clip title" על מנת לתת כותרת טובה לסרט (הכניסו בה מילות מפתח).
  • השתמשו בתג noembed על מנת לספק טקסט (מידע על תוכן סרט הפלאש) לדפדפנים שאינם תומכים בפלאש. מנועי החיפוש ידעו לקרוא את הכתוב בתג זה.
  • קשרו לעמוד הפלאש שלכם בטקסט עם מילות המפתח.
חפשו בגוגל את הערך "אביתר בנאי הופעות" תופתעו לגלות כי דווקא האתר המושקע והיפיפה של הזמר עצמו לא עולה בתוצאות הראשונות בגוגל (אני הגעתי עד לדף מספר 12 והתייאשתי), למה ?

היכנסו לאתר בכתובת http://www.eviatarbanai.co.il, עברו על הדפים השונים והקוד שלהם ונסו לחשוב מדוע לא מצליח האתר להתמודד עם פחות מ- 900 דפים המתחרים על ערך זה (אל תעברו מייד לתשובה בהמשך, חשבו קצת):

הטקסט באתר הוא ברובו תמונה או סרט פלאש, אין שימוש במילות מפתח, בחירת שמות לא מוצלחת לקבצים ולדפים (main, albom, disco, bio) והרשימה נמשכת...


רוב העכבישים קוראים את המילים המופיעות בדף שלכם ובוחנים את הרלוונטיות של המילים לתוכן האתר לפי מספר הפעמים בהם הן חוזרת על עצמן, כמה קרובות הן לראש העמוד ובאיזה חלקים של העמוד (כותרות, גוף הדף, h1) הן ממוקמות. מעל לכל יבחנו מנועי החיפוש את כמות התוכן, שכלול כל הגורמים ישפיע על הציון הסופי שיקבל הדף.
יש לשים לב כי מנועי החיפוש מדרגים כל דף באתר בנפרד: יתכן מצב בו דף אינו מקוטלג באינדקס של המנוע, דף אחר מאותו אתר קיבל ציון נמוך ודף שלישי קיבל ציון מאוד גבוה.
תוכן עניינים

מדריכים

לקוחותינו ממליצים

  • יד 2
  • אולגובס
  • כמה השוואת מחירים
  • וואלה גובס
  • דומיין דה נט
  • קוגל
  • נרשמים
  • פרידום
  • מורל צור
  • תגובות
/

מאמרים מומלצים

  • איך לנצח את גוגל ?
    ראיון בנושא קידום אתרים - בניית קישורים ומה שביניהם. איך תוכלו למצוא קישורים איכותיים לאתר שלכם ולהגיע לראש התוצאות ...
    בחירת מילות מפתח
    למילות או ביטויי המפתח שתבחרו חשיבות מכרעת על ההצלחה או הכישלון והבאת מבקרים לאתר. המטרה היא שגולשים ימצאו אתכם ...
  • החיפוש באינטרנט, לאן ?
    כיצד תתאימו את האתר שלכם לטרנדים החדשים של החיפוש בגוגל ? הצצה למגמות העכשוויות מתערוכת אסטרטגיות מנועי חיפוש בלונדון ...

צור קשר

שם
טלפון
דוא"ל
אתר
מהות הפניה
הערות
שאלות