קורס יסודות שיווק ופרסום באינטרנט

לומדים מעשית איך ניתן לשווק ולקדם את העסק או הארגון באמצעות האינטרנט

המרכז הבינתחומי לאינטרנט הינו עמותה רשומה המוכרת ע"י רשם העמותות בישראל. המרכז הוקם במטרה לקדם את הידע המקצועי ההכשרה ופיתוח המודעות לשימושים השונים באינטרנט בקרב בעלי עסקים ,בעלי מקצוע חופשי ומנהלי שיווק בכירים בארגונים גדולים. תוכנית הקורס קצרה וממוקדת, ושמה דגש על השיטות, האפקטיביות והתועלות העסקיות של מגוון ערוצי הפרסום והשיווק הקיימים באינטרנט.

תוכנית הקורס שיווק באינטרנט,בפיתוח וניהול אקדמי של המרכז הבינתחומי לאינטרנט, מאפשרת למשתתפים בסיום הקורס להבין את השפה המקצועית של האינטרנט, ומקלה משמעותית על מי שאינו מגיע מתוך עולם התוכן השיווקי או הטכנולוגיה,להבין לעומק את המדיה האינטרנטית וכלל היתרונות הטמונים בה.

קורס שיווק באינטרנט, מומלץ מאד לכל מי שמתכנן להקים אתר, ומעוניין לדעת מה עליו לדרוש מבונה האתר, ומאלו טעויות להימנע. הקורס מיועד גם למי שבבעלותו אתר פעיל אך לא אפקטיבי מבחינת כניסת המבקרים באתר ופניות (לידים).

סגל המרצים במרכז, הינם מנהלים בכירים בתעשייה בעלי הכרה נרחבת ומעמיקה של מדיית האינטרנט המביאים לקורס מניסיונם היישומי בשטח.

בין הנושאים הנלמדים בקורס שיווק ופרסום באינטרנט:

  • תכנון הפעילות ברשת: קביעת יעדים , גיבוש מטרות עסקיות, בחינת התקציב וניתוח שיווקי.
  • מרכיבי השיווק באינטרנט: היכרות עם עולם המושגים האינטרנטי (מיתוג, פילוח שוק, ניתוח שוק , שיווק ויראלי, יחסי ציבור באינטרנט ,דף נחיתה, בחירת שמות דומיין, שרתי אחסון, הכנה לבניית אתר, בחינת ספקים).
  • הקמת אתר באינטרנט: תהליך העבודה מול הספק או המתכנת, מה צריך לדעת ולדרוש לפני שבוחרים את בונה האתרים, הטעויות הנפוצות בפיתוח אתר.
  • פרסום באינטרנט: בחינת הכלים למעקב וניתוח המידע הנאסף מהאתר, איך ניתן להבין באמצעותם את תנועת גולשים באתר, התנהגות הגולשים, העדפות הגולשים, אפקטיביות האתר, כיצד מבצעים חישוב עלות-תועלת.
  • קידום האתר במנועי החיפוש: ואיך ניתן לשפר את מיקומנו במנועי החיפוש, ומדוע חשוב להופיע במנועי החיפוש (Google ואחרים).
  • שיווק בפורומים, בלוגים והרשתות החברתיות באינטרנט: שימוש בכלים כגון פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואחרים. בניית קהילה עסקית ברשת חברתית ,השיח ברשת והשפעתו הישירה והמיידית על תדמית המותג.דרכי התמודדות עם טוקבקים שליליים, גידופים והשמצות, הטמעת תכנים שיווקיים רלוונטיים לגולש, איך צריך לפעול בעידן שקוף ופתוח.

תוכנית הקורס שיווק באינטרנט מאפשרת גם למי שאינו בעלי רקע טכנולוגי או ידע מורחב באינטרנט ליישם במהירות ובפשטות את הנלמד כבר בסיום הקורס . המרכז מקיים סדנאות מודרכות בתוך הארגון, תוך התאמת התכנים לצרכים ולפרופיל המקצועי של העובדים בארגון.

השארת תגובה