פרסום באינטרנט

פרסום ממומן, בשונה מקידום אתרים במנועי החיפוש, מאפשר לנו בעלי האתרים להזרים טראפיק מיידי לאתר שלנו. ערוץ זה מאפשר למשווק לפרסם לקהל המטרה שלו מודעות טקסטואליות מבוססת מילות חיפוש לפי מודל של תשלום לקליק PPC (Pay Per Click) או בניסוח אחר - פרסום ממוקד ומפולח מבוסס מילות מפתח.

בכל הפלטפורמות האפשריות לפרסום מסוג זה קיימות אחת משתי אפשרויות לפרסום ממוקד של מודעת מילים:Search - פרסום מודעת מילים מבוסס חיפוש עם התאמה לתוצאות חיפוש.

Contextual - פרסום מודעת מילים המבוסס על התאמה לתוכן.

מחקרים מוכיחים כי פרסום מודעה, שמבוססת על מילות מפתח, מהווה את הפיתרון הפרסומי האפקטיבי והממוקד ביותר. בשוק קיימות מספר אפשרויות, שהידועה בהן היא תוכנית ה- adWords של מנוע החיפוש גוגל.

בשנים האחרונות התפתח מאוד גם הפרסום משולב החוויה המשתלב באתר בו נמצא הגולש להבדיל מפרסום הקונבציונאלי שמטבעו מייצר "רעש" ומפריע לגולש לצרוך את התוכן באתר.
 

PPC, פרסום ממומן בגוגל

חברות מומלצות לקמפיינים ממומנים במנועי החיפוש ובזירת האינטרנט

שיווק במנועי חיפוש | www.seperia.com

Seperia מנהלת עבור לקוחותיה את הפרסום צמוד חיפוש בשפות שונות, במספר רב של מדינות בעולם, תוך מחוייבות לעמידה ביעדי ביצוע מוגדרים.

 
השארת תגובה