בזירת העסקים האינטרנטית, SEO – קידום עבור מנועי החיפוש – הוא שם המשחק. חשבו לרגע: כשאתם רוצים למצוא משהו או לקנות משהו, מה תהיה פעולתכם הראשונית? נכון, חיפוש באינטרנט! אם אתה לא שם אתה לא קיים, ויותר מזה – אם אתה שם, אבל אף אחד לא רואה אותך, זה ממש כאילו אתה לא קיים..
מקצוע קידום האתרים הוא מקצוע דינאמי, המתבסס על טכניקות קידום שמשתנות כל הזמן. עולם האינטרנט מתפתח בקצב מהיר, טכנולוגיית מנועי החיפוש מדביקה את הקצב, וכדי להישאר חזק בתמונה- התמחות במיומנויות השיווק באינטרנט היא לא אופציה, אלא הכרח.
קורס קידום אתרים מספק הכשרה מקצועית ומקיפה שמטרתה לתת בידי הבוגרים כלים מעשיים לקידום אתרים, ומעבר לזה: ללמד איך לחשוב קידום אתרים.
זו יכולה להיות נקודת הכניסה שלך אל עולם מרתק, ואל תחום עיסוק מהנדרשים ביותר בענף האינטרנט. וזוהי רק ההתחלה..
קורס seo מיועד למי שמעוניין ללמוד את המקצוע ולהשתלב בחברות המעסיקות מקדמי אתרים מקצועיים, וכן לבעלי עסקים אינטרנטיים שרוצים לדעת יותר – איך לשווק את האתר שלהם, איך להגיע ליותר לקוחות, ואיך להפוך את הנכס האינטרנטי שלהם לעסק ממשי. קורס קידום אתרים מעניק לבוגריו כלים להפצת אתר אינטרנט ברשת באמצעות מנועי החיפוש בכלל וגוגל במיוחד. מקדם אתרים עובד עם ארגונים שמעוניינים בתנועה מוגברת לאתר, הוא יוצר את התנאים לכך על ידי הובלת האתר שלהם במעלה תוצאות החיפוש הרלוונטיות.
כמה מילים על ההיסטוריה של קידום אתרים
הצורך בקידום אתרים קיים מאז שרשת האינטרנט הפכה למסחרית, אבל המיומנות הזאת הפכה למקצוע מבוקש בעקבות המהפכה שחולל מנוע החיפוש של גוגל. הוא הראשון שהקדיש תשומת לב למידת ההתאמה של תוצאות החיפוש למשאת הנפש של הגולש. דור מנועי החיפוש שקדם לו הציג תוצאות לפי קריטריונים טכניים שונים. בגוגל הבינו כי כשמתקבלות מאות ואלפי תוצאות חיפוש הגולש לא מוצא את ידיו ורגליו ונאלץ לנבור בהן דקות ארוכות. הם הביאו לעולם מנוע חיפוש שמדרג את התוצאות על פי מידת ההתאמה שלהן למה שהגולש התכוון או צריך. פתאום אנשים מצאו את מה שחיפשו בקלות ובמהירות.
היתרון של גוגל על פני המנועים המתחרים היה כה רב עד שבמהרה הוא הפך להיות שער הכניסה לאינטרנט אצל יותר ויותר גולשים. חברות מסחריות גילו כי כשהן מופיעות בראש תוצאות החיפוש הן זוכות לתנועת מבקרים רבה והביקוש למקדמי אתרים גבר.
היום אף חברה רצינית לא מקימה אתר בלי להתייחס להיבט הקידום, ברוב המקרים נשכר מומחה שמטפל בנושא.
קורס קידום אתרים הוא הצעד המתבקש הבא באבולוציה של התחום הזה. הביקוש למומחי קידום רב ובוגרי הקורס מצטרפים במהרה למעגל המתרחב של המתפרנסים ממקצועות האינטרנט.
למסיימי קורס קידום אתרים אפשרויות עבודה מגוונות
בוגר קורס קידום אתרים יוכל למצוא בקלות עבודה כשכיר בחברה שמספקת שירותי קידום ושיווק באינטרנט. הוא יכול להפוך לעצמאי ולספק את השירותים האלה לבד. בנוסף, יש תפקידים רבים שלבוגר קורס קידום אתרים יהיה בהם יתרון על פני מועמדים אחרים. למשל עורך אתר אינטרנט, מנהל שיווק ותפקידים שונים במשרדי פרסום.
למי מתאים קורס קידום אתרים?
קידום אתרים דורש ידע טכני בסיסי בלבד והוא מאפשר לבוגרי הקורס לעסוק במקצוע טכנולוגי היי-טקי בלי להיות מהנדסי מחשבים. התלמידים בקורסים האלה הם לא רק אנשים הרוצים לרכוש מקצוע חדש, אלא גם מי שעובד בתחום משיק ורוצה להרחיב את השכלתו. אנשי שיווק, כתבים, בוני ומעצבי אתרים מוצאים בו עניין רב כי ההכשרה הזאת מאפשרת להם להרחיב את סל הפתרונות וכתוצאה מכך את כמות הלקוחות. באופן טבעי ומתבקש מאליו קורס קידום אתרים יסייע מאוד גם למי שמתכנן להקים עסק אינטרנטי.
מה לומדים?
קורס קידום אתרים אידיאלי משלב למידה עיונית והתנסות מעשית. חומר הלימוד כולל נושאים כגון היכרות עם מנועי חיפוש וגוגל; הבנה של מבנה האינטרנט; הבנת השימוש במילות מפתח; חשיבות תוכן האתר; קישורים; כלים למדידת תנועה; שיווק ויראלי ברשת; פרסום ממומן ועוד.
איך בוחרים קורס קידום אתרים?
כיום (אפריל 2020) יש ארבעה קורסים בולטים – מכללת דעת השרון; ג'ון ברייס בשיתוף חברת seo-simple; קורס של חברת seo Israel, קורס של מכללת NESS וקורס של חברת גביש קידום אתרים.
בבחירת הקורס כדאי לשים לב לשאלות הבאות: מהו המוסד בו הוא נערך? מי הם המרצים ומה המוניטין שלהם? מה משך הקורס? האם יש חלק מעשי ומה הנפח שלו? האם מציעים לבוגרי הקורס עבודה? מה הם נושאי הלימוד?
לצד אלה כדאי לבדוק גם מה הם ימי הלימוד והאם האם מתאימים ללוח הזמנים שלכם? מהו המיקום הגיאוגרפי של כיתת הלימוד? ומה גובה שכר הלימוד?
היצע הקורסים לקידום אתרים הינו רחב, וחשוב לדעת לבחור בחוכמה את הקורס המתאים ביותר. לפניכם רשימת נושאים שכדאי לשים עליהם דגש, לפני קבלת ההחלטה:
עדכניות הקורס
לאור השינויים שתחום קידום אתרים עובר בזמן האחרון חשוב לבדוק שהקורס שבחרתם מעודכן ומכין אתכם להתמודד עם העדכונים התכופים במנועי החיפוש. נושאים חדשים שכדאי שיהיו בקורס כוללים (בין השאר) טיפול באתרים הנמצאים בעונש, ניהול מוניטין באינטרנט, קידום בסלולר ובוידאו, עדכוני גוגל האחרונים – פנדה, פינגווין ויונק הדבש – לצד הנושאים הקלאסיים של אופטימיזציה, השגת קישורים ועוד …
מבין חמשת המוסדות שהזכרנו קודם, קורס שהסילבוס שלו מתעדכן באופן שוטף הוא של גביש: לסילבוס ומידע נוסף, לחצו כאן
תנאי הקבלה לקורס
האם כל אחד מתקבל? האם נעשה מבדק מקדים לצורך התאמת ציפיות וצרכים? מבדק ההתאמה נועד להבטיח לך שהגעת למקום הנכון, לוודא שאתה בעל ידע בסיסי נדרש, ושתפיק את המקסימום מתכני ושיטת הלימוד!
סביבת הלימוד
חשוב ביותר להירשם לקורס שמספר המשתתפים בו אינו גבוה מידי, כדי ליהנות מליווי אישי של צוות המרצים במהלך הקורס. רצוי להירשם לקורס שבו לא יעלה מספר המשתתפים על 16, וזאת כדי לאפשר שתוכלו ליהנות מיחס אישי ולקבל תשומת לב מלאה.
ידע משלים ולימודי HTML
חסר לך רקע קודם ב – HTML? קורס מבוא בנושאי אינטרנט ו – HTML ייצור נקודת התחלה אחידה טרום הקורס לקידום אתרים. וודאו שמוסד הלימודים שבחרתם מספק את הידע המשלים במסגרת קורס מבוא המיועד לתלמידי קורס קידום האתרים בלבד.
היקף הקורס
מהו מספר שעות הלימוד? האם הלימוד תיאורטי, פרקטי, או – שניהם?
האם שעות הלימוד מוקדשות נטו לקידום אתרים, או שמא "גולשות" לנושאים נוספים שאינם רלוונטיים? חפשו קורס מקיף לנושא שיווק וקידום אתרים באינטרנט – לפחות 135 שעות לימוד, שמתוכן כחצי מוקדשות לתרגול מעשי הוא כלל אצבע טוב לבחירת קורס קידום אתרים.
צוות המרצים
האם המרצים בקורס בעלי מוניטין בענף הקידום והשיווק באינטרנט? האם כל נושא לימוד מועבר על ידי מומחה לתחום? ידע בעל ערך הוא ידע בר יישום; והדרך הטובה ביותר לרכוש ידע חדש היא ללמוד מהמומחים. לפני ההרשמה לקורס חשוב לבדוק מי הם המרצים, ומה כוללת רשימת ההישגים שלהם בתחום האינטרנט. ו… כן, אין כמו חיפוש מהיר באינטרנט כדי להעלות את כל העובדות החשובות..
חומרי ההדרכה
האם מקבלים משתתפי הקורס חוברות הדרכה? חומר מקורי? ספרות מקצועית?
ספרות מקצועית בנושאי שיווק באינטרנט וחוברות מקוריות לתרגול החומר הנלמד, יסייעו לך הן במהלך הקורס והן לצרכי העמקה נוספת.
התנסות מעשית
המבחן האמיתי הוא מבחן המעשה. חשוב לבחור במוסד לימודי שבו התרגול המעשי הוא חלק אינטגראלי של הקורס; כל תלמיד צריך להתנסות בניהול עצמי של אתר אינטרנט קיים ברשת, וכפרויקט אישי לקדם את האתר במנועי החיפוש, תוך כדי שהוא רואה תוצאות – אמיתיות לחלוטין. משתתפי הקורס חייבים לקבל ליווי מקצועי לכל אורך ביצוע הפרויקט, ובמהלך מספר חודשים לפחות שלאחר תום הקורס.
קידום אתרים הוא לא מקצוע תיאורטי. זהו מקצוע שמביא תוצאות. כמה גבוה תוכל להגיע?? זה תלוי בנקודת ההתחלה שלך – בחר בחוכמה, תגיע רחוק.
אזהרה: חובות התלמיד, השורות הקטנות בחוזה רישום לקורס קידום אתרים
לאחרונה הגיעו אליי שמועות על דרישות מוגזמות של מרצים בתעשייה מבוגרי הקורסים שלהם:
- חובה לקשר לאתר המרצה – חלק מהבוגרים יהפכו להיות מקדמים עמצאיים ויפתחו אתרים המייצגים אותם. לא צריכה להיות כל חובה עליהם לקשר לאתר כזה או אחר אלא אם הם מעוניינים בכך. גם תו הסמכה אינו צריך להיות חובה אלא החלטת הבוגר האם לשים אותו באתר או לא – שמעתם על בוגרי אוניברסיטה המחויבים בחוזה לתלות את תעודת הגמר שלהם על הקיר במשרד? אני לא.
- תשלום על תקופת הסטא'ז – תשלום נוסף על תקופת חונכות מקצועית או "לימוד בשטח" היא לגיטימית לחלוטין. מה שאינו לגיטימי היא קביעת עובדה על איזה אתר אתם מבצעים את הלימוד המעשי שלכם. שלא כמו במשרדי עורכי דין, באינטרנט אתם יכולים לקדם אתר שלכם לצורך תרגול. וודאו שאתם יכולים לבחור את אתר הסטא'ז שלכם ובוודאי אל תסכימו לקדם אתרי לקוחות של המרצה – הוא מקבל תשלום מהלקוח בשביל לעבוד ולא בשביל לתת לכם לעבוד עבורו בחינם (ועל אחת כמה וכמה אם אתם משלמים אקסטרה).
בתי ספר לקידום אתרים
מכללת ג'ון ברייס (john bryce)
הקורס מתאים גם לכאלה שאין להם כלל ניסיון או ידע על התחום, אבל בהחלט גם לכאלה שכבר מבצעים עבודות שיווק בפועל. גם אנשים עובדים יכולים להגיע לקורס המתקיים בשעות הערב וביום שישי!
המרצים של גון ברייס
- ג'קי סויקיס – מנהל אקדמי ומייסד הקורס, בעליה של חברת סאו-סימפל בע"מ. ג'קי הינו מעמודי התווך של תעשיית הקידום בישראל, והעביר סמינרים וקורסים ליותר מ-1,800(!) אנשים במהלך השנים האחרונות. חברת סאו-סימפל שבבעלותו נותנת שירות לגופים הגדולים בארץ.
- מרצים נוספים: רועי סורצקי, יהודה בוצר, יוסף שילה, ורדה שלום, אסף אופיר – כל אחד מהם, אשר מומחה בתחומו יעביר את מיטב הידע והטיפים על איך מתחילים, איך מצליחים, ומה הדרך הבטוחה והמהירה לעשות את זה.
כיתות הלימוד של המכללה
ג'ון ברייס הינה מכללת ההי-טק המובילה והיוקרתית בישראל. המכללה אשר הינה חלק מקבוצת מאטריקס ביססה את מעמדה כבעלת התכנים המקצועיים והמנחים הטובים ביותר בארץ. זאת בנוסף לבניין מושקע, עמדות מחשב אישיות ורמת תודעת שירות גבוהה.
מספר שעות לימוד
104 שעות פרונטאליות, ועוד 100 שעות עבודה מעשיות. מפגשים דו שבועיים – שלישי בערב ושישי.
ספרות מקצועית
כל תלמיד מקבל חוברת עבה במיוחד, אשר מכילה את כל שקופיות הקורס מהתחלתו ועד סופו. התלמידים מקבלים שפע של מקום להוסיף הערות וטיפים המתקבלים בצורה שוטפת על ידי המרצים במטרה לאגד את כל הידע בארגז הכלים החדש שקיבלו. המרצים השונים עומדים בקשר רציף עם הבוגרים המחליטים לקחת חלק בפרויקט ההתנסות האישי, וזאת במטרה להבטיח את ההצלחה הראשונה שלהם בעבודה בשטח.
כל תלמיד מקבל גישה למערכת העדכון של הקורס, בה יוכל לדעת על הדברים החדשים שקורים, סמינרים תקופתיים למתקדמים, וכל כלי העבודה והתקשורת הדרושים בשביל להישאר תמיד מעודכנים ולקבל תמיכה שוטפת גם הרבה לאחר סיום הקורס.
קורס קידום האתרים של חברת סאו-סימפל, הינו הקורס הוותיק בארץ, אשר היווה פריצת דרך משמעותית עבור בוגריו לאורך השנים בהם הוא מתקיים (חלק מהבוגרים אף מופיעים בעמוד הראשון בביטוי "קידום אתרים" – מהתחומים התחרותיים ביותר בישראל!).
מכללת קידום אתרים (seocollege)
קורס קידום אתרים של חברת אס. אי. או. קולג' (SEO College) הוקם על מנת להקנות את ההדרכה המקצועית והיסודית לדור מקדמי האתרים של המחר.
הקורס מיועד לבעלי אתרים (חברות או פרטיים), בוני ומעצבי אתרים, עורכי תוכן, אנשי פרסום ושיווק, מי שמבקשים "לעשות כסף" באינטרנט (יזמי אינטרנט) ולכל המעוניינים לרכוש מקצוע מאתגר, מעניין ומבוקש.
מטרת הקורס
המטרה היא להעביר את עקרונות היסוד של עולם קידום האתרים והשיווק האינטרנטי, וכן לחשוף את הסטודנטים לאסטרטגיות קידום חדשניות ומתקדמות ולמהלכים עכשוויים בתחום, על מנת להקנות להם את היכולת להיות מקדמי אתרים מן השורה הראשונה (לסטודנטים מצטיינים קיימת אפשרות להיקלט כעובדים בחברת SEO Israel בתום הקורס).
תכניי הקורס
- אם למנות רק חלק מהתכנים (סילבוס מלא באתר הקורס): יסודות html, css, מנועי חיפוש וגוגל בראשם, אסטרטגיות קידום אתר, ארכיטקטורת אתר, מערכת ניהול התוכן ג'ומלה, בניית תוכן, קישורים, Google Adwords, Google Analytics, A/B Testing, Page Rank, Phrase Rank ועוד…
- דגש רב בקורס מושם על רב תחומיות וגיוון. היות שתחום קידום האתרים מכיל בתוכו ענפים שונים של ידע ושל התמצאות בשל הדינמיות והמורכבות שבו, אנחנו מאמינים שהשכלה בתחומים משיקים היא מהותית לאיש קידום אתרים טוב. בקורס מתארחים אנשי מקצוע מומחים כדי להעביר נושאים שונים כמו: כתיבה תוכן שיווקי לאינטרנט, זכויות יוצרים, פרסום ושיווק באינטרנט ובדואר אלקטרוני, עיצוב ממשק משתמש, רשתות חברתיות ותוכניות שותפים.
- דגש נוסף הוא על התנסות מעשית: במהלך הקורס מקבלים התלמידים פרויקט תחרותי של קידום אתר. במהלכו נלמד להקים אתרים מן הבסיס, לערוך תוכן ולקדם את האתר ב- Google. הפרויקט המנצח הוא לאו דווקא האתר המקודם ביותר, אלא האתר הרווחי ביותר! הרעיון העומד מאחורי עמידה על נושא הרווחיות נובע מה"עולם האמיתי" שבאינטרנט בו, בסופו של דבר, מקומות ראשונים בחיפוש בגוגול הם רק אמצעי לקידום מטרות האתר.
למה לבחור בסאו קולג'
הקורס בן 24 מפגשים (שני מפגשים בשבוע, כשלושה חודשים כל מחזור) מתקיים ברמת גן, ומועבר על ידי אורן שץ (הבעלים, מייסד ויו"ר SEO Israel) ושרון קליין (מנהלת פרויקטים בכירה ב- SEO Israel ומנכ"ל SEO College). לרשותם של הסטודנטים עומד הניסיון העשיר שנצבר בחברת SEO Israel (www.seoisrael.co.il) בקידום אתרים בפרויקטים רבים בארץ ובחו"ל ובפרקטיקות של הכשרת אנשי קידום מעולים.
הקורס מועבר בקבוצות קטנות (15 איש בלבד) עם מתן תשומת לב וליווי אישי לכל תלמיד ותלמידה. בעיצוב סביבת הלימודים חשבנו ב- SEO College על כל הפרטים כדי להעניק לסטודנטים שלנו את המירב: מהכיתות, דרך עזרי הלימוד ועד השירות שאנו מציעים לתלמיד שהתקשה בהבנת נושא מסוים להגיע אלינו למשרד לקבל הדרכה אישית.
לפרטים נוספים, תכנית הלימודים המלאה ורישום ניתן לפנות לאתר בית הספר או בטלפון 073-2240003/215.
ספרייה קולג' (Seperia College)
חברת Seperia (איזינט לשעבר), מהותיקות והמובילות בתחום האונליין מרקטינג, מספקת שירותי שיווק באינטרנט למותגי אינטרנט מובילים בשוק הבינ"ל. המכללה מעבירה מספר קורסים בתחום השיווק האינטרנטי וביניהם קורס קידום אתרים, קורס שיווק באינטרנט למנהלים וגם קורס מקצועי של פרסום באינטרנט – PPC.
קורס ה- PPC הינו ייחודי וראשון מסוגו – לומדים מעשית איך ניתן לשווק ולקדם את העסק או הארגון באמצעות האינטרנט
בעקבות מחזורי קורסים פנימיים רבים ומצליחים החברה הקימה את Seperia College, המציעה קורסים במטרה להעניק הזדמנות גם למועמדים חיצוניים "לספוג" מהידע והניסיון של המומחים בתחום ולפתח קריירה כמקצועני PPC.
בוגרי הקורס יצטרפו לעשרות בוגרים שעברו את הקורס במסגרת הכשרה פנימית של החברה וכיום הם מובילי דרך ובכירים בתעשיית האונליין מרקטיניג.
למה ללמוד ppc עם Seperia College?
- קורס ה- ppc הינו ראשון מסוגו הממוקד בשיווק ופרסום במודל ה -PPC, ומעניק כלים פרקטיים להפוך למקצוען בתחום. הקורס מכיל תכנים וחומרי הדרכה עדכניים, התלמידים יחשפו לשיטות וטכנולוגיות הפרסום המתקדמות ביותר. בוגרי הקורס יוכשרו להקמה ולניהול תוכניות פרסום במערכות כגון: Google AdWords,Facebook ads AdCenter, Admob באופן יעיל ומקצועי.
- הקורס כולל case studies ושיתוף בידע ובניסיון של ניהול תקציבים בהיקפים גדולים מול לקוחות בינלאומיים מובילים כגון: easy-forex, CheckPoint, Conduit, bewin.party Ask.com ועוד רבים אחרים.
- הקורס מועבר על ידי מדריכים בעלי ניסיון hands on בניהול קמפיינים בהיקפים של מיליוני דולרים, אנשי מקצוע מובילים, מנהלים בכירים ומרצים אורחים מהתעשייה.
- הקורס כולל הכנה + מימון בחינת ההסמכה היוקרתית של Google Adwords.
- למצטיין הקורס- עבודה מובטחת ב- Seperia + זיכוי של מחצית מעלות הקורס.
- הקורס יתקיים בקבוצות קטנות של עד 12 תלמידים, המאפשר יחס וליווי אישי.
תכני לימוד עיקריים בקורס פרסום ממומן
- היכרות עם עולם האונליין מרקטינג + מונחים בסיסיים.
- היכרות עם Google Adwords.
- מחקר מילות מפתח.
- כתיבת מודעות מנצחות.
- בידינג ((Bidding.
- עמודי נחיתה.
- דוחות ואופטימיזציה.
- אופטימיזציה של יחסי המרה.
איפה ומתי?
- משך הקורס: 4 חודשים, כ- 100 שעות אקדמאיות.
- הקורס יתקיים במתכונת של שני מפגשים שבועיים, 18:00 – 21:30.
- הקורס בהרצליה פיתוח.
לפרטים נוספים והרשמה באתר: https://college.seperia.com
טלפון: 09-9509249
כמו שציינתי מכללת seperia היא היחידה שפונה גם לקהל של מנהלי שיווק שאינם צריכים במסגרצ עבודתם לעשות את הדברים hands-on, אבל הם נדרשים לידע מקיף בתחומים רבים של השחווק האינטרנטי.
מידע על הקורס למנהלי שיווק
קורס שיווק באינטרנט המסלול למנהלים מיועד לספק למנהלי שיווק, יועצים, יזמים ובכירים את הידע והכלים להצליח בכל אחד מן התחומים המרכזיים בשיווק דיגיטלי ולבנות תפיסה מערכתית של התחום. בסיום הקורס, היכולת לתכנן, לתקצב ולנהל שיווק ופרסום אונליין, תגבר משמעותית. הקורס משלב פרטיקה וסדנאות מעשיות עם שיעורים תיאורטיים, שמועברים על ידי אנשי מקצוע בכירים, סמנכ"לים ומנכ"לים, המומחים כל אחד בתחומו, מתעשיית האינטרנט הישראלית.
תכני הקורס
הקורס מכיל בתוכו תכנים רלוונטיים ועדכניים ומודולים מרכזיים, הקריטיים להצלחה בעולם השיווק המודרני:
- PPC advertising
- Search Engine Optimization (SEO)
- Social Media Marketing
- Analytics/Conversion
- נושאים נוספים כגון: Mobile, Affiliate Marketing, Email Marketing, B2B
למי מיועד הקורס:
- מנהלי שיווק אופליין המעוניינים להרחיב את ההיכרות שלהם עם עולם הדיגיטל.
- אנשי שיווק אונליין (כגון: seo, ppc, media buyers) המעוניינים לפתח חשיבה ניהולית, מערכתית.
- מנכ"לים וסמנ"כלים אשר מעוניינים להרחיב את ידיעתם בתחום ולשפר את פעילויות האונליין של הארגון.
- יועצים ארגוניים בכלל, ויועצי שיווק בפרט.
- מנהלי מרקום.
- יזמי אינטרנט המעוניינים להרחיב את הידע השיווקי שלהם.
מידע כללי:
- היקף הקורס הוא כ- 100 שעות אקדמאיות.
- 6 משפגשים בחודש, במהלך 5 חודשים.
- הקורס מתקיים בהרצליה פיתוח.
- הקורס מותאים לאנשים עובדים, השיעורים יתקיימו החל מהשעה 18:30.
- הקורס מתקיים במתכונת מצומצמת של כ 12 תלמידים במחזור.
- קבלה לקורס מותנית ברקע רלוונטי ובפגישה אישית.
אתר: Seperia College
טלפון: 09-9509249
ויש גם אפשרויות לקורסים קצרים בהיקף שעות מצומצם
המרכז הבינתחומי לאינטרנט הינו עמותה רשומה המוכרת ע"י רשם העמותות בישראל. המרכז הוקם במטרה לקדם את הידע המקצועי ההכשרה ופיתוח המודעות לשימושים השונים באינטרנט בקרב בעלי עסקים ,בעלי מקצוע חופשי ומנהלי שיווק בכירים בארגונים גדולים. תוכנית הקורס קצרה וממוקדת, ושמה דגש על השיטות, האפקטיביות והתועלות העסקיות של מגוון ערוצי הפרסום והשיווק הקיימים באינטרנט.
תוכנית הקורס שיווק באינטרנט,בפיתוח וניהול אקדמי של המרכז הבינתחומי לאינטרנט, מאפשרת למשתתפים בסיום הקורס להבין את השפה המקצועית של האינטרנט, ומקלה משמעותית על מי שאינו מגיע מתוך עולם התוכן השיווקי או הטכנולוגיה,להבין לעומק את המדיה האינטרנטית וכלל היתרונות הטמונים בה.
קורס שיווק באינטרנט, מומלץ מאד לכל מי שמתכנן להקים אתר, ומעוניין לדעת מה עליו לדרוש מבונה האתר, ומאלו טעויות להימנע. הקורס מיועד גם למי שבבעלותו אתר פעיל אך לא אפקטיבי מבחינת כניסת המבקרים באתר ופניות (לידים).
סגל המרצים במרכז, הינם מנהלים בכירים בתעשייה בעלי הכרה נרחבת ומעמיקה של מדיית האינטרנט המביאים לקורס מניסיונם היישומי בשטח.
בין הנושאים הנלמדים בקורס שיווק ופרסום באינטרנט:
- תכנון הפעילות ברשת: קביעת יעדים , גיבוש מטרות עסקיות, בחינת התקציב וניתוח שיווקי.
- מרכיבי השיווק באינטרנט: היכרות עם עולם המושגים האינטרנטי (מיתוג, פילוח שוק, ניתוח שוק , שיווק ויראלי, יחסי ציבור באינטרנט ,דף נחיתה, בחירת שמות דומיין, שרתי אחסון, הכנה לבניית אתר, בחינת ספקים).
- הקמת אתר באינטרנט: תהליך העבודה מול הספק או המתכנת, מה צריך לדעת ולדרוש לפני שבוחרים את בונה האתרים, הטעויות הנפוצות בפיתוח אתר.
- פרסום באינטרנט: בחינת הכלים למעקב וניתוח המידע הנאסף מהאתר, איך ניתן להבין באמצעותם את תנועת גולשים באתר, התנהגות הגולשים, העדפות הגולשים, אפקטיביות האתר, כיצד מבצעים חישוב עלות-תועלת.
- קידום האתר במנועי החיפוש: ואיך ניתן לשפר את מיקומנו במנועי החיפוש, ומדוע חשוב להופיע במנועי החיפוש (Google ואחרים).
- שיווק בפורומים, בלוגים והרשתות החברתיות באינטרנט: שימוש בכלים כגון פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ואחרים. בניית קהילה עסקית ברשת חברתית ,השיח ברשת והשפעתו הישירה והמיידית על תדמית המותג.דרכי התמודדות עם טוקבקים שליליים, גידופים והשמצות, הטמעת תכנים שיווקיים רלוונטיים לגולש, איך צריך לפעול בעידן שקוף ופתוח.
תוכנית הקורס שיווק באינטרנט מאפשרת גם למי שאינו בעלי רקע טכנולוגי או ידע מורחב באינטרנט ליישם במהירות ובפשטות את הנלמד כבר בסיום הקורס . המרכז מקיים סדנאות מודרכות בתוך הארגון, תוך התאמת התכנים לצרכים ולפרופיל המקצועי של העובדים בארגון.