מנוע חיפוש – MSN

הוא מנוע חיפוש צעיר יותר (הושק רשמית בתחילת 2005) מבית מיקרוסופט. מנוע זה, בדומה לגוגל, מתייחס לאלמנטים בתוך הדף כגון כותרות, תגי h1, כיתוב מודגש וכדומה על מנת לתת דירוג לאתר בתוצאות השליפה וגם הוא מבצע בדיקה לאופטימיזציה מוגזמת.

MSN אוהב עדכונים שוטפים לתוכן בדפי האתר ונוהג לבקר לפחות פעם ביום באתרים שנכנסו לאינדקס שלו, אתרים העונים לדרישה זו נהנים מחשיפה טובה יותר במנוע.

הבדל מהותי מגוגל הוא ההתייחסות לקישורים חיצוניים:

  • קישורים מאינדקסים דוגמת dmoz.org או אינדקסים אחרים מקבלת משקל נמוך יותר.
  • הגישה כלפי קישורים מאתרים אחרים פחות נוקשה ואין מערכת חוקים הבוחנת לעומק כל קישור (מאיזה אתר, גיל האתר המקשר, דירוג האתר המקשר ועוד).

המשמעות היא שב- MSN הדרך לקידום האתר קצרה יותר מאשר בגוגל (גם בשל העובדה שקצב עדכון הקישורים מהיר יותר) וגם אתרים צעירים יכולים להגיע בו לדירוג טוב.

MSN ישראל (www.msn.co.il) הוא שיתוף פעולה בין חברת מיקרוסופט וחברת אינטרנט זהב. הפורטל, המכיל למעלה מ- 60 שותפי תוכן, משווק לגולשים באמצעות שירות הדואר הפופולרי Hotmail ותוכנת המסרים Messenger של מיקרוסופט.

מאז 2005 ועד היום עבר מנוע החיפוש של מיקרוסופט מספר לא מבוטל של שינויים שכללו
גם מיתוג מחדש לשם Live.com ומיתוג נוסף לשם Bing.com במהלך 2009.
תוכלו לקרוא על מנוע החיפוש בינג ועל קידום אתרים בבינג מתוך ריאיון עם 10 חברות קידום אתרים שחקרו את הנושא.

השארת תגובה