קידום אתרים מקצועי כלים לקידום אתרים

תהליך בניית אתר

תהליך בניית האתר וקידומו כרוך במחשבת תחילה ותכנון האסטרטגיה בה תנקטו.
שיטת תשעת הצעדים לבנייה נכונה של אתר:

1. בחרו את מילות המפתח הנכונות.
2. עצבו את האתר תוך התחשבות במילות המפתח.
3. בצעו אופטימיזציה לדפים עבור מילות המפתח שבחרתם לקבלת תוצאות דירוג
    גבוהות במנועים.
4. רשמו את האתר במנועי חיפוש ובאינדקסים החשובים.
5. בצעו חילופי קישורים עם אתרים אחרים ודאגו שמילות המפתח יהיו בטקסט המקשר אליכם.
6. המתינו.
7. בדקו את תוצאות הכניסות ודירוג הדפים במנועי החיפוש.
8. המשיכו לשפר את הדפים באתר ולבצע אופטימיזציה.
9. חיזרו על הצעדים 5 והלאה.

את תוצאות האופטימיזציה והשינויים שבצעתם תוכלו לבדוק באמצעות שירותי סטטיסטיקה. לצורך קבלת שירותים אלה תוכלו לפנות אל הספק המאחסן את האתר שלכם (כרוך בתשלום חודשי), לקנות תוכנה המנתחת את קבצי הלוג הנוצרים באתר (תשלום חד פעמי) או למצוא אתר באינטרנט המתמחה במתן השירות און-ליין.

אתר המספק שירותי סטטיסטיקה טובים, ואפילו בחינם לאתרים קטנים עד בינוניים, תוכלו למצוא בכתובת: http://www.statcounter.com על מנת לקבל את השירות עליכם להירשם באתר ולאחר מכן יש להעתיק את הקוד המסופק ע"י האתר ולשתול אותו בכל דף שאת תוצאותיו תרצו למדוד.

אם אתם מתעניינים רק בהשפעת האופטימיזציה שלכם בתוצאות מנוע החיפוש גוגל, תוכלו להיעזר בכלי המעקב של המנוע בכתובת: http://www.google.com/alerts לאחר הרישום לשירות זה, תקבלו הודעה למייל על כל אתר שנכנס ל-20 תוצאות החיפוש הראשונות של מילת המפתח שלכם.

אלמנטים חיצוניים לדירוג האתר

יש אלמנטים שונים שאנחנו יכולים לשנות בקוד של האתר על מנת להשפיע על הדירוג שנקבל במנועי החיפוש אך קיימים גם מספר גורמים נוספים המשפיעים על הדירוג שאינם בשליטתנו:

מספר הקישורים החיצוניים המובילים אל האתר, גילו של האתר, מספר גולשים הנכנסים לאתר ועוד. כל מנועי החיפוש מתייחסים לכמות הקישורים החיצוניים, מעין מדד הצבעת אימון בנו מצד האתרים המפנים אלינו. פחות מנועים מתייחסים לגיל האתר (למרות שגוגל כן מתייחס לגיל) ומעטים מתייחסים למספר מקליקים הנכנסים לאתר. מספר הקישורים הוא המדד החיצוני החשוב ביותר וכיצד ניתן להשפיע עליו נלמד בהמשך.
תוכן עניינים

מדריכים

לקוחותינו ממליצים

  • יד 2
  • אולגובס
  • כמה השוואת מחירים
  • וואלה גובס
  • דומיין דה נט
  • קוגל
  • נרשמים
  • פרידום
  • מורל צור
  • תגובות
/

מאמרים מומלצים

  • איך לנצח את גוגל ?
    ראיון בנושא קידום אתרים - בניית קישורים ומה שביניהם. איך תוכלו למצוא קישורים איכותיים לאתר שלכם ולהגיע לראש התוצאות ...
    בחירת מילות מפתח
    למילות או ביטויי המפתח שתבחרו חשיבות מכרעת על ההצלחה או הכישלון והבאת מבקרים לאתר. המטרה היא שגולשים ימצאו אתכם ...
  • החיפוש באינטרנט, לאן ?
    כיצד תתאימו את האתר שלכם לטרנדים החדשים של החיפוש בגוגל ? הצצה למגמות העכשוויות מתערוכת אסטרטגיות מנועי חיפוש בלונדון ...

צור קשר

שם
טלפון
דוא"ל
אתר
מהות הפניה
הערות
שאלות