קידום אתרים מקצועי כלים לקידום אתרים

כל מה שרצית לדעת על קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים מעניק לבוגריו כלים להפצת אתר אינטרנט ברשת באמצעות מנועי החיפוש בכלל וגוגל במיוחד. מקדם אתרים עובד עם ארגונים שמעוניינים בתנועה מוגברת לאתר, הוא יוצר את התנאים לכך על ידי הובלת האתר שלהם במעלה תוצאות החיפוש הרלוונטיות.

כמה מילים על ההיסטוריה של קידום אתרים

הצורך בקידום אתרים קיים מאז שרשת האינטרנט הפכה למסחרית, אבל המיומנות הזאת הפכה למקצוע מבוקש בעקבות המהפכה שחולל מנוע החיפוש של גוגל. הוא הראשון שהקדיש תשומת לב למידת ההתאמה של תוצאות החיפוש למשאת הנפש של הגולש. דור מנועי החיפוש שקדם לו הציג תוצאות לפי קריטריונים טכניים שונים. בגוגל הבינו כי כשמתקבלות מאות ואלפי תוצאות חיפוש הגולש לא מוצא את ידיו ורגליו ונאלץ לנבור בהן דקות ארוכות. הם הביאו לעולם מנוע חיפוש שמדרג את התוצאות על פי מידת ההתאמה שלהן למה שהגולש התכוון או צריך. פתאום אנשים מצאו את מה שחיפשו בקלות ובמהירות.
היתרון של גוגל על פני המנועים המתחרים היה כה רב עד שבמהרה הוא הפך להיות שער הכניסה לאינטרנט אצל יותר ויותר גולשים. חברות מסחריות גילו כי כשהן מופיעות בראש תוצאות החיפוש הן זוכות לתנועת מבקרים רבה והביקוש למקדמי אתרים גבר.
היום אף חברה רצינית לא מקימה אתר בלי להתייחס להיבט הקידום, ברוב המקרים נשכר מומחה שמטפל בנושא.

קורס קידום אתרים הוא הצעד המתבקש הבא באבולוציה של התחום הזה. הביקוש
למומחי קידום רב ובוגרי הקורס מצטרפים במהרה למעגל המתרחב של המתפרנסים
ממקצועות האינטרנט.

למסיימי קורס קידום אתרים אפשרויות עבודה מגוונות

בוגר קורס קידום אתרים יוכל למצוא בקלות עבודה כשכיר בחברה שמספקת שירותי קידום ושיווק באינטרנט. הוא יכול להפוך לעצמאי ולספק את השירותים האלה לבד. בנוסף, יש תפקידים רבים שלבוגר קורס קידום אתרים יהיה בהם יתרון על פני מועמדים אחרים. למשל עורך אתר אינטרנט, מנהל שיווק ותפקידים שונים במשרדי פרסום.

למי מתאים קורס קידום אתרים?

קידום אתרים דורש ידע טכני בסיסי בלבד והוא מאפשר לבוגרי הקורס לעסוק במקצוע טכנולוגי היי-טקי בלי להיות מהנדסי מחשבים. התלמידים בקורסים האלה הם לא רק אנשים הרוצים לרכוש מקצוע חדש, אלא גם מי שעובד בתחום משיק ורוצה להרחיב את השכלתו. אנשי שיווק, כתבים, בוני ומעצבי אתרים מוצאים בו עניין רב כי ההכשרה הזאת מאפשרת להם להרחיב את סל הפתרונות וכתוצאה מכך את כמות הלקוחות. באופן טבעי ומתבקש מאליו קורס קידום אתרים יסייע מאוד גם למי שמתכנן להקים עסק אינטרנטי.

מה לומדים?

קורס קידום אתרים אידיאלי משלב למידה עיונית והתנסות מעשית. חומר הלימוד כולל נושאים כגון היכרות עם מנועי חיפוש וגוגל; הבנה של מבנה האינטרנט; הבנת השימוש במילות מפתח; חשיבות תוכן האתר; קישורים; כלים למדידת תנועה; שיווק ויראלי ברשת; פרסום ממומן ועוד.

איך בוחרים קורס קידום אתרים?

כיום (יולי 2014) יש ארבעה קורסים בולטים - מכללת דעת השרון; ג'ון ברייס בשיתוף חברת seo-simple; קורס של חברת seo Israel וקורס של מכללת NESS בשיתוף חברת גביש קידום אתרים.

בבחירת הקורס כדאי לשים לב לשאלות הבאות: מהו המוסד בו הוא נערך? מי הם המרצים ומה המוניטין שלהם? מה משך הקורס? האם יש חלק מעשי ומה הנפח שלו? האם מציעים לבוגרי הקורס עבודה? מה הם נושאי הלימוד?
לצד אלה כדאי לבדוק גם מה הם ימי הלימוד והאם האם מתאימים ללוח הזמנים שלכם? מהו המיקום הגיאוגרפי של כיתת הלימוד? ומה גובה שכר הלימוד?

אזהרה: חובות התלמיד, השורות הקטנות בחוזה רישום לקורס קידום אתרים

לאחרונה הגיעו אליי שמועות על דרישות מוגזמות של מרצים בתעשייה מבוגרי הקורסים שלהם:
  • חובה לקשר לאתר המרצה - חלק מהבוגרים יהפכו להיות מקדמים עמצאיים ויפתחו אתרים המייצגים אותם. לא צריכה להיות כל חובה עליהם לקשר לאתר כזה או אחר אלא אם הם מעוניינים בכך. גם תו הסמכה אינו צריך להיות חובה אלא החלטת הבוגר האם לשים אותו באתר או לא - שמעתם על בוגרי אוניברסיטה המחויבים בחוזה לתלות את תעודת הגמר שלהם על הקיר במשרד? אני לא.
  • תשלום על תקופת הסטא'ז - תשלום נוסף על תקופת חונכות מקצועית או "לימוד בשטח" היא לגיטימית לחלוטין. מה שאינו לגיטימי היא קביעת עובדה על איזה אתר אתם מבצעים את הלימוד המעשי שלכם. שלא כמו במשרדי עורכי דין, באינטרנט אתם יכולים לקדם אתר שלכם לצורך תרגול. וודאו שאתם יכולים לבחור את אתר הסטא'ז שלכם ובוודאי אל תסכימו לקדם אתרי לקוחות של המרצה - הוא מקבל תשלום מהלקוח בשביל לעבוד ולא בשביל לתת לכם לעבוד עבורו בחינם (ועל אחת כמה וכמה אם אתם משלמים אקסטרה).

עדכניות הקורס

לאור השינויים שתחום קידום אתרים עובר בזמן האחרון חשוב לבדוק שהקורס שבחרתם מעודכן ומכין אתכם להתמודד עם העדכונים התכופים במנועי החיפוש. נושאים חדשים שכדאי שיהיו בקורס כוללים (בין השאר) טיפול באתרים הנמצאים בעונש, ניהול מוניטין באינטרנט, קידום בסלולר ובוידאו, עדכוני גוגל האחרונים - פנדה, פינגווין ויונק הדבש - לצד הנושאים הקלאסיים של אופטימיזציה, השגת קישורים ועוד ...

מבין ארבעת המוסדות שהזכרנו קודם, קורס שהסילבוס שלו מתעדכן באופן שוטף הוא של מכללת נס: לסילבוס ומידע נוסף, לחצו כאן
תוכן עניינים

מדריכים

לקוחותינו ממליצים

  • יד 2
  • אולגובס
  • כמה השוואת מחירים
  • וואלה גובס
  • דומיין דה נט
  • קוגל
  • נרשמים
  • פרידום
  • מורל צור
  • תגובות
/

מאמרים מומלצים

  • איך לנצח את גוגל ?
    ראיון בנושא קידום אתרים - בניית קישורים ומה שביניהם. איך תוכלו למצוא קישורים איכותיים לאתר שלכם ולהגיע לראש התוצאות ...
    בחירת מילות מפתח
    למילות או ביטויי המפתח שתבחרו חשיבות מכרעת על ההצלחה או הכישלון והבאת מבקרים לאתר. המטרה היא שגולשים ימצאו אתכם ...
  • החיפוש באינטרנט, לאן ?
    כיצד תתאימו את האתר שלכם לטרנדים החדשים של החיפוש בגוגל ? הצצה למגמות העכשוויות מתערוכת אסטרטגיות מנועי חיפוש בלונדון ...

צור קשר

שם
טלפון
דוא"ל
אתר
מהות הפניה
הערות
שאלות