כולם מבטיחים לכם להיות בדף הראשון, האם זה אפשרי ?

ככל שיש יותר מתחרים על מילת חיפוש מסוימת כך יהיה יותר קשה להיות בין עשרת הראשונים עבורה. נניח שכל מי שקורא מדריך זה מייצג חברת קידום אתרים המתחרה עבור לקוח שלה על מילת החיפוש "מחשבים" – רק עשרה יעמדו בהבטחה שלהם ללקוח להופיע בדף הראשון. זאת כמובן בהנחה שכל מי שקורא את המדריך עקף את 725,000 החברות/ אנשים הנוספים המתחרים על המילה.
לעומת זאת אם המטרה היא לקדם את "הציפור הכחולה מחשבים" (או כל מונח אחר שהוא ייחודי/ לא פופולרי בחיפוש) לא תהיה בעיה גם לחובבנים להגיע למקום הראשון.חברה הגונה לא תבטיח הצלחה וודאית ללקוח שמעוניין במונח כללי כל כך כמו "מחשבים" ולא תיקח לקוח לקידום מונח מאוד ייחודי כמו "הציפור הכחולה מחשבים". במידה ובחרתם להוציא את מיטב כספכם על חברה לקידום האתר שלכם מומלץ לקרוא את המלצות מנוע החיפוש גוגל בנושא בכתובת:https://www.google.com/webmasters/seo.html

מי שיבין ויפנים את החומר הנלמד במדריך זה יחזיק בידע רב יותר מאשר 99% ממקדמי האתרים "המקצועיים". עם הרבה סבלנות ויישום העקרונות הנלמדים כאן כל אחד מכם יוכל להגיע לתוצאות טובות במנועי החיפוש.

אם תשאלו 10 מקדמי אתרים מקצועיים איך לקדם את האתר שלכם סביר להניח שתקבלו 10 תשובות שונות. האמת היא שחלק מהדברים הם ידע שנגיש לכל מי שעוסק בתחום ה- SEO והחלק השני הוא מה שנראה לנו שעובד מניסיון אישי.
האלגוריתמים של מנועי החיפוש הם הסודות השמורים ביותר בתעשייה ואף אחד לא יודע
כיצד הם עובדים בדיוק ולכן הכל הוא על סמך תחושות, ניסוי ותהייה עד לקבלת התוצאות הרצויות. עדיין, על סמך ניתוחים רבים ניתן היה לבודד מספר "חוקים" (גם אם יש מידי פעם חריגים לחוק).

אחד הדברים החשובים בקידום אתרים הוא לא להיות מקובע. מנועי החיפוש משתנים כל הזמן ולעיתים דברים שעשיתם ועזרו לכם בעבר יזיקו לכם בהווה או להיפך. עליכם להישאר עם אצבע על הדופק וכל הזמן לעקוב אחרי השינויים והשפעותיהם על האתר שלכם.

השארת תגובה